140 hoppning!!!!!!

jaaa som överskriften lyder så blev det ett hinder på 140cm :D :D
SÅ JÄVLA STÅLT!
130 -högt över som fan!
140-Todde vi klarade det , men jag har en tendäns att bli för snabb med överlivet och stör henne , men hon petade bara och bommen föll.. MEN FAn , VI HOPPADE DET! -UTAN TVEKAN?!-

Jag visste att hon och jag skulle kunna ta det till toppen .. men jag skulle aldrig kunna föreställa mig det? ..Om ni förstår vad jag menar ;))

Och det bästa av allt var när tränaren sa ..:
-Nu vet du, och jag visste redan .. detta är en ponny som kan nå det högsta klasserna!-
SÅÅ SKÖNT
Eftersom att hon hade lite problem med att sätta hoppbågen över hindret (alltså vart den högsta punkten ska vara över hindret tex.) men ååå vad stålt jag eee

Nu tänker ni säkert .. 140? Det hoppade jag fan för länge sedan ..
Och jag ska erkänna .. När jag red mot det såg det dubbelt så högt ut som själva ridhuset! -MEN VILKEN KÄNNSLA!-


åååå kommer inte kunna sluta tänka på det!

Mitt förra rekord
130-Prinsen
125-Sharon

NU
140-ROJSAN!!!!!!


En skön bild på älskling .. Tyvärr inget bildbevis -MEN WHAT THE FUCK?
Nästa gång blir det film , och bil ;)

xoxo
//Kelly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0