Dagen

Dagen har varit ganska chill. Dock var jag otroligt seg från början och glömde en massa viktiga papper hemma ink min kompis halsduk. Har nu packat ner detta så jag inte glömmer de!

Hade lång rast idag så jag, Anna och Siri drog till Siri och käkade nudlar och snackade om det mesta. Skolan flöt på och vi skulle debattera idag. Jag skulle vara för Fossila Bränslen och emot Kärnkraft och några andra tvärtom. Funkade helt okej men nej, vill inte göra det igen!

Väntade på bussen med roliga människor och tog sen bussen hem. Bytte om och gick ut. Zack,Cindy och Otto vilade idag. Ubbe och Palett red jag ut samtidigt som jag pratade med Bästis i telefon. <3

Så dagen flöt på ganska bra och imon slutar jag tidigt och ska iväg på kvällen till träning för Emma E!

Alla har vi varit små...
/jenny

Kommentarer
Postat av: Jennifer

HAHHAHAHHAHAHA p...pp...Pierre XDXDXD

2011-12-07 @ 22:22:54
URL: http://ponyryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0