Dagen's ;D

Idag har jag gjort en önskelista för julen 2011 :d
Se och njuuut

jaaa , man ser inte dirrekt vad det står, men ni ser ju bilderna ;)

Skiittt najjsss ;) Dock kom jag nyss på att jag glömde få med KAMERA !!!

aahjjaaa ;)

 

Senare blir det hoppträning med älskade roojjskiiipojjskii ;)
och snart ska jag gå ner till stallet och rida ut på prinseponken!

I förrgår och igår , så red jag Prinsen, och jag kan bara säga att det bara går bra just nu! efter att jag dressyr tränade sist med han ena dagen , s kan jag han ganska bra! , Asså bättre än förut! , Jag kan NU få han att jobba det lilla extra i galloppen! Han krökar inte bara på nacken och gallopperar hej villt! NU går han på tygeln,jobbar med ryggen och trampar under sig med bakbena RIJÄLT! Igår hoppade jag lite studs med han , och jag kan bara säga att han ägde! Han sprang inte iväg och stack (han tycker det är så himla kul!) Utan lyssnar på mina hjälper och jobbar verkligen!

Så idag ska han få sin belöning och ridas ut i det soliga vädret :)  Igår han jag inte rida Rojsan , så hon longerades. HAHHA hon tyckte det var väääldigt kul och bockade nogra gånger ^^

DAGENS LÅT:

 

 

 

Nu ska jag göra mig iordning ..

xoxo

-Kelly-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0