Försovit mig

Vaknade fem i 7 av att man granne smsade och frågade om jag skulle åka med ner till bussen vilket jag inte hann. Bussen går strax efter 7 och jag hade varken bytt om, fixat mig eller fodrat så Mamma kör mig till skolan eller till en buss. Återstår att se.

Fattar inte varför jag försover mig hela tiden. Har 3 alarm och jag vaknar-stänger av-somnar. Så imon ska jag lägga en klocka på andra sidan rummet som TVINGAR mig att gå upp ur sängen.

SUCK.
Men nu måste jag fixa iordning mig om jag ska hinna åka med Mamma och mina systrar.

/jenny

Kommentarer
Postat av: Milla

såg att Ubbe är ute på annons vad "tycker" du om det svara gära i ett inlägg

2011-12-15 @ 15:04:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0