Gymnasium val 2012

Som ni vet så har jag velat rätt bra framochtillbaks. Men nu har jag kommit fram till lite grejer.
*Har sökt in till Varbergs ridgymnasium (srg)
*Har sökt in till Borås, lättare sagt Svenljunga naturbruk, inriktning häst. (samma utbildning som srg, men detta är närmare till familj,vänner mm)
*Funderar på att söka in till Lerums gymnasie. Barn och fritid. Vet inte inriktning ännu, men vill jobba med barn - stora som små.

Så nu har jag och fundera. Visste låter det kul?
Jag mena tänk ändå, för två årsedan var jag BOMB säker på att jag ville gå på KBA. Men nu vill jag inte ens gå där, vet inte precis varför. Vill helt enkelt inte. Så jag får se vad jag kommer in. Vill höja mina betyg ytterligare.

Men man ska aldrig säga aldrig, tankarna och ens val kan alltid ändras. Hoppas bara att jag gör rätt val.

Nu ska jag återgå till filmen och godis + prata med en soet kille ;)


/jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0