HEEEJ uppdatering

Mina inlägg är för tillfället riktigt tråkiga utan bilder osv. Men har knappt någon tid till bloggen i på helgerna då det är så otroligt mycket att göra. Men ikväll ska jag ta tag i bloggningen och göra en massa inlägg som är intressanta som kommer upp i veckan!

Men i fredags var jag med Amanda. Så sjukt kul och vi drog till Disa. Livet lekte och vi kom hem ganska tidigt - TUR DET säger jag bara. Men sov hos Amanda och jag drog till till Alingsås vid 12 och hon till floda.
Hann inte rida något är hemma och dessutom spöregnade det. Fixade stallet och tog in hästarna.

Åkte sen vidare till Åsa och co för att baka julgodis och äta middag. Slutade med att jag satt vid deras Ipad och spelade. VILL HA GREJ - lätt!

Kom hem och orkade inte blogga för fem öre. Men var inne på facebook och snackade med roligt folk och idag ska alla hästarna röras på sig.

Har ridit ut Otto med Mamma och Emily som red Palett och Goliat. Var ute i ungefär en timma och Otto jobbade på bra. Men så fort man kräver något av han i galoppen bockar han eller så gör han luftsprång men idag sa jag till han ordentligen vilket resulterade att han gav med sig. Riktigt envis är han!
Nu ska jag bort till Zack och Cindy. Utetur står på schemat, Cindy ska longeras först annars lär hon vara mer i luften än på marken. Hon har vilat i några dagar så hon lär vara pigg likaså Zack.

/jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0