Hö-hö, snodde från FB

1. Vill du ta ditt ex tillbaka? Nej
2. Civilstånd? Singel och sökande. Nej endast Singel
3. Har du någonsin förlorat en nära vän? Tyvärr ja
4. När var sista gången du verkligen skrattat? Tisdag/Onsdag
5. Något är fel, den första personen du vända dig till? Bästis
6. Är det någon som inte gillar dig på grund av något du gjorde? Finns det säkert
7. När var sista gången du grät mycket? Förra veckan?
8. Är det någon du vill göra allt för? En gång i tiden kunde jag, inte nu nej.
9. Hur många kan du berätta allt för? Inte många
10. Har du någonsin sett en fallande stjärna? Ja
11. Har personen du senast höll händerna med betydelse för dig? Ja <3
12. Beskriv dig själv med ett ord? Annorlunda
13. Har du något som hör till ditt ex? Nej
14. Har du någonsin kysst någon av det motsatta könet? Jadå
15. Fullständigt namn? Jenny Matilda Wissén
16. Favoritlåt? Alltför många
17. Favoritfärg? Blå, svart?
18. Bästa vänner? Inga nämnda, inga glömda. Ni vet vilka ni är.
19. Person jag saknar som gillade min status? (facebook frågor ju)
20. Första kram? Haha, va?
21. Senast kram? Igår
22. Senaste meddelande från? Felix
23. Senaste person som jag såg? Matilda och mina systrar
24. Mitt missbruk? Chokladbollar
25. Favorit butiker? Allt möjligt :)
26. Vem jag berätta allt för? Har jag inte redan svarat på det?
27. Favorit djur? Inget speciellt
28. Lång? eeehm. 168-9(?)
29. Vem har mitt hjärta? Hehe, en fin människa.
30. Favorit film? Gulliga filmer
31. En hemlighet? Då är det ju ingen hemlighet längre..
32. Hur mycket bryr du dig om ditt liv, 0-10? Konstig fråga, klart jag bryr mig!
33. De flesta minnen med? Fortfarande facebook frågor.
34. Människor har du nyligen blivit mer "nära"? WIEEEE
35. Vem jag inte kunde leva utan? Mina närmaste vänner, familj och släktningar.
36. Vem förväntar jag mig att känna för evigt? Mina underbara vänner.
37. Vem jag älskar mest? Hemligt.

/jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0