Ingen snö för oss...

Medans jenny skryter om hur mycket snö hon har så finns det faktist andra som kanske inte kommer få någon snö :(
Det som  vi har nu ser ut så här:

Jaaa , inte speciellt mycket va ?

BU HU

Diss till det!-☟-

På min Mac dator ser väderrapporten ut såååå häärrr:

Säger bara -TACK GUD?, VAR DU TVUNGEN ATT PISSA SÅ MYCKET?

heheh nää men varför ska det regna? Väder tanterna har ju lovat oss mera snö? GAH

 

Igår fick lov -PRICK kl halv nio!- Men jag fick feber -Prick kl fyra!-

Men hur jävla piss dåligt jag än mådde ville jag inte hem .. så när alla 8or och 9or satt i en och samma rum så sa alla att det var jätte varmt .. men jag satt med jackan på och uppdragen och frös som in i banken ...

8:or = 75 elever..

9:or = 75 elever..

75+75=150 elever -I EN OCH SAMMA RUM!-

Inte kul ;)

Men när jag kom hem visade sig att jag hade 39 gradersfeber ! Inget kul .. men som tur var var det ju ingen skola idag , och jag mår mycket bättre , bara att jag nog måste dricka vatten GANSKA mycket ida ;))

 

Om jag blir bättre idag blir det nog att rida ut med Rojsan -det förtjänar hon- Eftersom att jag nästan aldrig har tid att rida ut .. eller jaa , VI MÅSTE RIDA UT MINST EN GÅNG I VÄCKAN!.

Men jaaaa ;)

 

Nu ska jag försöka få i mig lite mat ..

xoxo

//Kelly


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0