Klart för dagen

Åkte pulka bakom Zack med min syster My. Zack var överpigg och inte alls på humör för att dra pulka. Slutade med att jag red han och My åkte pulka bakom han - då gick det!
Tröttsam häst ibland..

Cindy vilade, likaså Otto och Palett. Men jag och min andra syster Emily åkte pulka bakom Lilleman. Satt i samma pulka och jag bestämde hastighet, gas och broms medans Emily styrde och gjorde så att vi åkte någonstans. Men jag fick hjälpa henne då Lilleman börja trava/galoppera. Men systrarna Wissén fixar allt!

Anledningen till att de andra hästarna inte har gått idag är för att vi har haft påbörjan till julstädning. Jag har städat HELA mitt rum, varje hörn, varje dammkorn som har gömt sig är nu borta. Möblerade om då jag aldrig möblerade klart sist jag städade. Men blev nöjd och rummet ser så mycket större ut.


Haha, nytagen bild!
/jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0