Kör på samma som Jenny ;D

• 12 DAGENS

1. Klädsel: Onepeace

2. Smink: NADA!

3. Frisyr: Morgonruffs?

4. Låt: Skrillex - ALLA MÖJLIGA?

5. Vill ha: TÄVLINGSTERMIN-SOMMAR-POJKVÄN!

6. Drog: Stallet ^^

7. Saknad: Sharon.. att leva utan henne ..

8. Köp: Inget

9. Humör: Trött?

10. Godis: MENTOS!

11. Tanken när du såg dig själv i spegeln i morse: Vad fan hände?

12. Dagens vän: Vene ?

• 11 HAR DU:

1.Ett förhållande: Nix

2. En bästa vän: Aooo-Många?

3. Haft ett seriöst förhållande: Njaee , inte direkt ..

4. Dejtat en av dina bästa kompisar: Dejtat? HUUU.. sånt gör man när man är typ -- GAMMAL?

5. Blivit kär vid första ögonkastet: mm

6. Fått ditt hjärta krossat: JA

7. Haft ett one night stand: HAHAHAH -NEJ!-

8. Skrikit åt en lärare: Några gånger OM

9. Sagt något och sedan ångrat dig: Ganska många gånger -tyvärr-

10. Ljugit för dina föräldrar om vart du är: he he , aao

11. Några smycken som kostar över 1000 kr: ALDRIG?


• 10 SISTA:

1. Personen som sms:ade dig: ehh ..Mamma? (PINSAMT!)

2. Personen som du kramade: Lille brodern Christian.

3. Peronen som ringde dig: ehhh , jag vet faktist inte? :O

4. Personen som du ringde: Mamma?

5. Personen du sa ‘jag älskar dig’ till: ROJSAN ;D HAHAH -Forever alone !

6. Alkoholdrycken: Fjortis drickan ... CIDER!

7. Bilfärd: Hem från stallet?

8. Filmen du såg: Ngn rolig film på 4an igår?

9. Gången du grät: Nån vecka sedan ..

10. Måltiden: Kalkon (Y)

 

• 9 FÖRSTA:

1. Bästa kompis: Det vet jag INTE men de som kom först var vell Amanda och Fanny?

2. Bil: öööööh?

3. Kärlek: SÄGER JAG INTE! he he

4. Förhållande: ''killen'' och jag var ''tsm'' iiiiiiiii....hmmm .. DAGIS? xD

5. Husdjur: Katt-häst

6. Semester: ehhh ? Jag vet inte? xD

7. Jobb: Hemma ? , om det räknas? ;)

8. Piercing: Öronen

9. Konsert: Markoli -- tror jag?

 

• 9 SKULLE DU:

1. Våga hoppa fallskärm: eee .. tror det?

2. Våga hoppa bungyjump: ALDRIG I MITT LIV!

3. Dejta någon med väldigt mycket tatueringar: Spelar ingen större roll?

4. Kalla dig själv lycklig:ja ? :D

5. Hellre ta bilden än vara med på den: em JA

6. Kunna gråta över en kille: aoo

7. Kunna gråta över en tjej: En släkting eller närstående vän isåfall.

8. Ljuga för någon: Om jag ''måste''.

9. Kunna springa 50 mil: hmm .. om jag var lite tränad? VARFÖR INTE !

 

• 8 VAD:

1. Gör du just nu: Svarar på frågorna här..

2. Ska du göra imorgon: Vene ? .. passa bror ..

3. Säger du till dig själv när allt känns svårt: Inget ..

4. Har du med dig in på bion: veene .. en kompis kanske ? he he

5. Är det för färg på dina byxor: grått..

6. Är det för väder hos dig just nu: Sol och blåst

7. Är det första du lägger märke till hos det motsatta könet: Olika `?..

8. Skulle du göra om du vann på lotto: Köpa grejer som jag inte kunnat innan..

• 7 SAKER DU HAR PÅ DIG:

1. Trosor

2.OnePeace

3. T-shirt

'

 

• 6 BLANDAT:

1. Är du blyg inför det motsatta könet: njaaee?

2. Hur gammal blir du nästa födelsedag: 15 år -JANUARI!-

3. Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan: Ne?

4. Använder du huvtröjor: Ja , oftast ;)

5. Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar: JA :D

6. Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta: Olika ;)

• 5 VAL:

1. Solnedgång eller soluppgång: Solnedgång!

2. Sommar eller vinter: Sommar!!!!!!!!!!

3. Vilken ålder har varit bäst hittills: 14-lär bli bra i 15 också? ;D

4. Sova på sida, mage eller rygg: Sida!!

5. Kramar eller kyssar: Vene? ;D

 

• 4 JAG GILLAR:

1. Umgås med folk

2. Rida hest

3. Vara kär

4. Att skratta

 

• 3 JAG GILLAR INTE:

1. Svek/skitsnack

2. Sveriges klimat.

3. Min telefon

 

• 2 VAL:

1. Vadå?
2. ?

• 1 JAG ÄLSKAR:

1. Att leva livet och att inte behöva tänka framför sig - lev nu , lev föralltid!-






XOXOXOXXOXOXO
//Kelly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0