LANGAR DISSEN!

HUR KAN DE?
JAG HADE ''VÄRSTA'' PLANERANA FÖR TÄVLINGSÅRET 2012!
HATAR DETTA JUST NU SKA JAG BARA SÄGA!

NYA OUTFITS VAR PÅ GÅNG , NY STIl , UPDATERAD KELLY OCh ROJSAN!
SPOTTAR PÅ DEM JUST NU!

LÄS .. FÖR JUST NU SITTER JAG OCH TÄNKER PÅ ATT MIN JUL ÄR FÖRSTÖRD!


http://www.tidningenridsport.se/Tavling/Tavling/2011/12/Ha-koll-pa-logotypen-20121/

Något som stör mig mest e det att man inte får ha på sig något som man tycker är snyggt? Vad har det med sporten att göra?  Ett större märke på sin tröjja? WTF ... gör det än till än bättre ryttare? NÄ!
Och att man just inte får ha det ens på sitt täcke? .. HADE DE TÄNKT ATT MAN SKA HA DET INNE PÅ BANAN KANSKE?
Jag hade inga som helt problem med att man just kanske inte fick ha den STORA texten på JW tävlingsbyxorna .. det förstod jag .. men tänk såhär .. tänk om man önskar sig något jätte fint från ''tomten'' som kanske kåstar en mängd pengar .. så kommer man till tävlingsplatsen .. så måste man kanske täcka för eller byta schabrak?
VAD TÄNKER DE MED? VA?
IDIOTER!



ARGT FRÅN

Kelly och jenny !!!!!!
STOR
DISS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0