Lite om dagen

Jag måste bara säga innan ni läser vidare att när jag bloggar så ser jag bara hälften av texten därav alla stavfel och lite olika ord då och då. Vet inte riktigt vad som har hänt men hoppas bara på att det fixas snart då det är extremt irriterande att ha det såhär.

Förövrigt så är det skitväder ute - hästarna vilar. Inte schysst mot dem att rida ut på en isgata i både regn och blåst. Men alla hästarna inne i nymockade boxar mm.
Ska bara ta det lite lugnt för engångskull då det har varit väldigt mycket träningar och lite andra grejer. Så det känns skönt att bara ta det lugnt.

Skolan segade sig fram - totalt ovärd dag att gå på. Skulle rösta på olika produkter och sen åka hem. Inget speciellt förutom att mina kompisar vann tävlingen och vem vet? Deras produkt kanske kommer ut i affärer som småningom ;)

Nu ska jag ner och värma ännu mer mjölk och sen doppa pepparkakor i det - MUMS
/jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0