Livet 2011!--->2012<---

hejhej :D
Tänkte göra en liten snabbspolning genom året 2011 ?!
OKEJ DÅ KÖR VI!

Året började med en rejäl hjärnskakning och ingen ridning för mig på två hela veckor. HJÄLP.
Efter jag ståt och längtat med att få rida , ramlar jag av Prinsen några dagar innan en tävling och stukar handleden. Vägrar ut mig på tävlingen och stukar om handen en yttligare gång när jag ska ta imot med handen så att jag inte ska flyga av. -AJ-
Ingen lyckad tävling.
spolasplolaspolasplolaspolasplolaspolasplolaspolasplolaspolasplola

Letar som en galning genok hela året efter en ponny ...
När man trodde att letningen var över så går inte ponnyn igenom besiktningen..
LETA LETA LETA ..
Hittar en ponny till .. men pga att vi inte bestämmde oss för snabbt . såldes ponnyn...
LETA LETA..
Hittar ROJSAN -Är helt över lycklig-
Lyckan förvandlas till tårar och ilska när jag tvingas lämna tillbaka Sharon..
Hatade migsjälv i en till 2 veckor efter p.g.a att jag var så lång .. (hatar fortfarande det!)

spolasplolaspolasplolaspolasplolaspolasplolaspolasplolaspolasplola
Jag och rojsan startar våran första tävling .. 4 fel i varje klass :))
Nästa tävling därpå två placeringar.
spolasplolaspolasplolaspolasplolaspolasplolaspolasplolaspolasplola
Sista tävlingen står på shemat .. jag kommer trea och tvåa .. min första L.A kommer jag tvåa :D
HELT UNDERBART!
Nu tränar vi gärnet och taggar för tävlingsåret 2012!


Första bilden på Rojsan hemma hos mig (LERK)
Inga muskler .. ingenting !..

Våran sista tävling för året 2011! Mitt liv var underbart den dagen!

Rojsan har fått bättre teknik sen hon kom hit!

Hon kunde ingen dressyr när vi fick hem henne och bar slängde på huvudet! Men se  då fin hon är!

*Bara för hon är så söt!*

One of a kind ... Älskar dig Sharon -kommer ALLTID göra!-

(L)

En av våra sista tävlingar .. vi var gjoda för varandra .. om du bara visste hur mycket jag saknar dig!

Älskar dig! <3

xoxo
//kelly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0