Min och Rojsan's outfit's -2012!

Hej hej :D
Hade tänkt visa vad jag ska köpa in och vad jag SKA ha för något på tävlingsbanan 2012!

Vissa visste ni redan att jag hade men jag vill inte byta ut dem , utan ha flera ''val'' att välja mellan.

ROSA-SVART!
•Swarovski pannband.
•John Whitaker schabrak.
•John Whitaker huva.
•Jacson kavaj.
•HV POLO benskydd.


RÖD-MARINBLÅ
•John Whitaker benskydd.
•John Whitaker schabrak.
•John Whitaker huva.
•Kingsland tävlingströja -röd-  (Hittade ingen bild ^.^ )

RÖD-MARINBLÅ OUTFIT ---+ RÖDA BENSKYDD SKA KÖPAS!-

ROSA-SVART
•Exlusive horse wear Schabrak
•John Whitaker Schabrak
•Jacson kavaj (Blev bobbat och fult om den skulle vara med!)-SVART-
•Equgarde Benskydd-SVARTA-

ROSA-SVART OUTFIT ---+ ATT JAG SKA KÖPA SVART JW HUVA!

Jag ska såklart ha min JW hjälm och mina Dyon shapps till mina outfit's ;))

KÖP LISTA -A LA KELLY!- :
•HV POLO benskydd -rosa-  (ca 495 kr)
•Swarovski pannband -rosa-  (ca 500-600 kr)
•John Whitaker benskydd -röda-  (529 kr)
•John Whitaker huva -svart-  (ca 300 kr)

TOTALT:
495+500+529+300=1824 kr
Detta är något jag kanske hade tänkt att köpa på gbg horse show. Längtar redan på att få fynda (>.<)

Det var lite från min ''tävlings del''

xoxo

//Kelly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0