Mina julklappar 2011

Bilder kommer men tänkte att jag får göra som alla andra, skriva vad jag fick.
Somsagt så önskade jag mig inget speciellt. Men något som stod ganska högt upp var kläder. Vanliga kläder,alltså inte ridkläder. Men självklart stod ridkläder ganska högt upp det med.

* 2 halsdukar.
* 1 tröja + polo. (matcha ihop det, så egentligen 2 tröjor)
* Mag-tshirt.
* 2 par jeans.
* Skjorta. En svart/vit skjorta, ingen ridskjorta)
* Underkläder. (trosor,bh)
* Presentkort på Kicks.
* Pengar.
* Hårgrejer. (spray,mousse mm)
* Svarta Globus tyglar. (Som jag har tjatat om. Gummi på ena sidan av tygeln, det andra läder)
* John Whitaker ridbyxor, Blåa med blingbling.
* Smycken.
 
Tror jag fick med allt. Nästintill varje klädesplagg var märke. Så det var dyra julklappar iår. Fick tyvärr ingen ny telefon (!)
Vilket jag ville ha men då hade jag inte fått alla andra fina kläder. Men vi bestämde att jag skulle få en efter vintern. Jag är väldigt bra på att förstöra mina egna telefoner på vinter-tiden så jag behåller min 'riskokare' då den inte går att göra sönder! Så jag får överleva den härliga vinter-tiden med min fina 'riskokare'.

Nöjd tjej, lyckad julafton/juldag!
/jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0