Nääs var det ja

Nästa år är det vääldigt mycket planerat men något jag b.la ser framemot är helt klart Eliten. Min lilla söta Ubbe ska vara med och finalen går i MSVB och om man går vidare/vinner finalen så går man till Strömsholm!

Det är en grej jag ser framemot, sen ska jag även starta Palett. Börja tävla henne och få rutin på högre höjder (130-140) skulle jag tro men vi startar lagom och börjar på 100-110.

Sen får vi se hur det blir emd DIV 1. Zack och Cindy vill ju också tävla men Zack ska jag kvala MSVB med och Cindy ska få rutin på LA. Sen om det blir så kan jag inte säga helt ärligt men man kan alltid planera och hoppas.
 
Min fina underbara häst, du är så jäkla mycket för mig. Ingen kommer någonsin förstå hur mycket du betyder för mig.


Foto: Philippa Davin!

/jenny


Kommentarer
Postat av: Moa

Ser jättefin ut! :)

2011-12-16 @ 09:48:22
URL: http://tutttlisa.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0