Om allt

Gårdagens ridpass blev att rida ut Ubbe i en timma. Otto gick i skogen + en liten stund i paddocken. Zack red jag ut och Emily red Cindy. Allá gick klockrent!

Åkte till Åsa igår vid halv 6 tiden. Skulle passa småbarn dvs barn under 11 år men äldre än 4 år. Så inga bebisar.
Sov över där och imorse red jag Fortiny (närmare 180!!!!) Matilda red Nisse och Filippa red Jeppe. Vi red ut o skogen och travade på vägarna. Pigga och glada var dem iaf.

Sen väntade jag på Pappa som skulle hämta mig. När jag kom hem gick jag och hämtade Otto direkt. Red ut han i 30-45 minuter i skogen. En ridtur som har allt i ett. Klättring,kondition,styrka - you name it. Emily red med på Goliat.

Red sen Ubbe. Samma runda som jag red med Otto. Emily hängde med Thistle.
Båda gick superbra. Härlig go ridtur.

Fick sen rida ut Lilleman åt Emily. Galen b-ponny på 4 ben som spretar åt alla håll - nejmen han var riktigt pigg. Men han fick inte slänga ut bogen som han kan göra med Emily. (Emily har för korta ben)
Bakdelen fick gå där den ville gå. Jag fokuserade på bogen och formen.

Även han gick riktigt bra och jag red i 20 minuter bara då jag ville kolla Världscupen i London. Då Roffe tyvärr rev ett hinder i omhoppning. Men han är fortfarande grym!

Nu blev det en massa text - + till er som orkade läsa. Nu ska jag ladda över en massa NYA bilder från kameran till datan. Så bilder kommer!!

/jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0