Önskelista f.n

·         Ridhjälm

·         Mobil

·         Onepiece

·         Kläder (Tröja/T-shirt 150-160, Byxor 23-24)

·         Pengar

·         Digital kamera

·         Skor

·         Presentkort (Kläder/Smink affärer)

·         Parfym

·         Schabrak

·         KL kläder (Mössa, Tröja, Dunväst mm )

Detta är väl de jag kan komma på. Kom på att jag inte behöver några stövlar då det bara är att lämna in mina 2 par stövlar där dragkedjan har gått sönder. Finns inga andra som passar mina vader - för smala(!)
Så ingen idé att kolla på nya stövlar då alla är förstora och de som passar är upp över öronen för dyra, surt.
Men detta är jag ändå behov av, i alla fall några grejer. Kanske inte allt, men det är trotsallt en önskelista!

/jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0