OUUUPS

Statestisken har vandrat i dalar. Men jag förstår helt och hållet för det jag hade planerat in i veckan blev inte av, tyvärr.
Men har nu en massa inlägg på G som jag publicerar kommande dagar. Varierande och hyfsat (!) bra inlägg faktiskt.

Men dagen var chill. Hade en stund idag med min bästis, Jasse då vi flippade ut helt av Mange låten och sen gamla goa hits och vi hade riktigt kul helt enkelt. Bäst är hon!
Sen så snackade jag lite med Joakim, vilket var bra. Mår så sjukt bra över att ha såna underbara människor runtomkring mig.
Var med Joakim på hans hemkunskap och drog med Anna och Siri lite sen innan min buss gick.

Nu är det bara en riktigt skoldag kvar. Sen är det film-volleyboll/fotboll på Tisdag. Själv valde jag fotboll - roligt! Men idag på idrotten kändes det helt okej ändå på volleybollen så får se!
Sen på Onsdag slutar vi. Sen är det lov och sen återigen skola. Bara ett halvår kvar med min goa klass, så sorgsam och tråkig tanke att jag ska skiljas från den bästa klassen någonsin!

Nej, nu ska vi njuta av stunden och tänka postivt. Go och gla' kexhoklad. Fast så hade jag marabou choklad!
/jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0