PRESENTER A LA KELLY -2011!-

Detta året fick jag många fina presenter :D
Där imot så har jag inte fått alla än , och fler väntas idag ;)


men dessa är de jag fått än så länge ;)
Senare när min syster vaknat sk jag låna kamera och fota ;)


UNDER GRANEN:

-Högtalare till min dator.
-BH
-String ^^
-Spätstrosor -3st!-
-Böcker -2st-
-Pengar -500:-
-The Body Shop (hand kräm , läppglnce.)
-So..?  (Parfym,Duschgel,Body lotion.)
-Egenstickad tröja av min ''andra'' mor ;) (Y)
-Jätte fint schabrak av Gabbih !<3
-SIST MEN INTE MINST ..... John Whitaker -METALICA- Schabraket :D :D :D :D  Dock hard en inte kommit en , så fick en ''lapp'' med bilder på det :D SÅÅÅÅ GLAD!


STRUMPAN:
-sminkbortagning
-Maskara
-Hårspray
-APELSIN? hahahah
-Pengar -200:-


Bilder kommer snart xD
xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0