Regn, Blåst och ännu mer regn

Nu blåser det + regnar som f*n. Men jag red ju somsagt ut Ubbe imorse och Mamma red Palett. Red ut Zack i 40 minuter med min syster. Småhoppade lite i paddocken sen (40 cm)
Sen fick Cindy ett pass i paddocken. Småhoppade, övade lydnad och lösgörande. Hon var helt galen i början men ju mer man red henne desstu mer lugnare och lydigare blev hon. I slutet av passet proade jag en gång - halt. Smackade en gång - trav.  Sen smackade jag två gånger - galopp. Osvosv.
Så hästarna var toppen bra.

Nu vet jag inte om vi skulle åka till Martinsen och rida. Jag ska isf ha med mig Otto. Annars kanske jag ska åka och möta en vän.

/jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0