Rida Otto

Igår red jag Otto i Martinsen's manege. Karin kom och hjälpte mig då hon är väldigt bra på problem hästar. Jag fick så grymt bra tips av henne och de språng man fick var en underbar känsla, nu kör vi.

Så idag ska vi åka dit igen, Emily hade Thistle igår men idag tror jag hon ska ta en annan häst. Själv tar jag med mig Otto. Gunnar skuile komma vid lunchtiden och hämta upp oss, vi rider och Karin hjälper till. Sen stannar vi och äter mm och rider lite till.
Så fort jag kommer hem ska jag byta om för att sen åka till Amanda Liljevall. Hoppas jag inte kommer hem fööörsent. Men det löser sig.

Nu ska jag byta om och gå ut, men ha en bra dag!

/jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0