Ridning på G

Något ni kanske inte visste så är min familj väldigt nära vän med Martinsen. Det är därför vi får låna hästbussen som de har då pappa även hjälper till att fixa till grejer som är sönder mm på flera olika grejer på Martinsen's gård.
Och nu idag ska vi till Martinsen då pappa och Gunnar skulle iväg någonstans och då fick vi även ta med våra hästar och rida deras manege och Gunnar sa också att vi behöver aldrig ringa eller något liknande om vi vill rida hos dem även om det är träning så är vi alltid välkommna!

Så otroligt skönt att ha en sån underbar familj runtom sig som fam. Martinsen. Allt blir så mycket roligare när man vet att det finns bra folk omkring sig.

Så nu ska vi åka upp med 2 hästar. Jag ska ha Otto och min syster ta någon av sina. Sen drar vi oss mot Vårgåda. Och om det inte vore för våran fyrhjulsdrivna bil så hade vi inte kommit någonstans på de här isgatorna. Det är verkligen glashalt här hemma och pappa och jag ska brodda lite hästar innan vi åker.

Nu ska jag byta om och bege mig ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0