Skillnad Ubbe?

DÅ:

NU:

På bilden över så hade han precis kommit hem till mig. Nyrakad och spänd som en fiolsträng. Man kunde inte ens röra mankammen. (STEL) Stressade upp sig för de minsta.
På bilden nederst så har han lite mer hår. Ingen idé att raka han nu då tävlingsterminen är över. Nu är han jätte mjuk och hans nacke är 'lealös' Alltså att man kan röra mankammen med lätthet. (INTE STEL) Han är en avslappnad kille. Bilden är tagen idag av min syster, Emily. (http://ebbaochemily.blogg.se)

/jenny

Kommentarer
Postat av: Sara Jonasson

Hej! Har lite frågor bara.

'Har ni haft ute massör/kiropraktor eller något liknande?



Har du tänkt klippa Ubbe något innan vårterminen? Känns som det kommer bli alldeles för senT+ Har för mig att jag hört något om att man inte ska klippa efter nyår?



KRAM

2011-12-18 @ 21:37:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0