svar på kommentar

Hej! Tycker både du och jkely är grymt duktiga! Superbra med dina tips jag ska börja träna mkt mer med bommar med min ponny sen jag inspirerats av dina inlägg!
Har du eget stall på gården? Skulle vara kul att se bilder på det! Och även Kellys (om hon har?).
Skulle även vilja läsa mer om dina hästar plus bilder (och kanske filmer?) på det! Ålder, stam, meriter, hur länge du haft dom osv! :)

Svar: För det första, tack så jätte mycket. Blir så glad över att få höra sånthär :'')
Jag (jenny) har en egen gård med min famlij med stall. Bilder kan jag självklart lägga upp - ska bara sno min systers kamera först.
Absolut, jättebra tips. Ska börja fixa lite nu så det kommer upp redan i veckan. Såg även att du fråga om den texten jag skrev om Bart - självklart kan du ta texten! :)

/jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0