Tjeennaaa (A)

Kännde att det var dax att updatera ? jaaoo
Har kollat på massa roliga filmer denna helgen (2) HAHAh
nää men Titanic och Bilar 2 :D
Lille brodern sov över hos mig från Fredag till Lördag -alltid lika undebar!-
JAAAG VET , jag har inte gjort alla de roliga inlägen jag lovat MEN ´, på Onsdag så slutar jag skolan och går på Jullov :D Och dååååå kan jag bannemej updatera MASSA!
GAAAH :D
ååå vill tävla STORT!
MINA MÅL för 2012:
•DAGSTORP
•RÄKANHOPPET
•LA/MSV.B?
•BLI DET ABSOULUT BÄSTA TÄVLINGSÅRET EVER!
•STARTA MINST 1 LOKAL DRESSYR TÄVLING! (Bara för att prova på ^^)
•VARBERG!!!
•MOUTAINHORSE PONNY CUP!!!

Kommer inte på mera sååå
FAN DET HADE SNÖAT INATT :D :D
BLEV SÅÅÅÅÅÅ lycklig, det kanske finns en chans att vi har snö på jul :D :D
hoppashoppashoppashoppas!!!

Rojsan är i topp form just nu , och det är grymt surt att vi inte utnytjar detta och tävlar :/ MEEEN då ger det oss tid att bli ännu bättre !, För man kan ju alltid bli bättre eller hur? xD
Prinsen just nu börjar slimma tills sig lite ;) Han ska såsmåningom börja tävla också , men inte lika högt som Rojsan , eller jaaaa det beror vart han har kommit , men vill inte puscha han ;)


Bilden för idag får underbra Sharon stå för. En jämförelse bild från tävlingar -första bilden är det ca 70cm?- Andra bilden är det MSV B 110cm- ÄLSKAR DIG GUMMAN!
<3<3<3<3

xoxo
//Kelly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0