Träning med Zack & Palett

Fick Martinsen's träningsplatser för Anna idag och det var samma övning som det var för Emma igår vilket inte gjorde mig någonting egentligen.

Zack var mer än laddad och var riktigt explosiv. Men han gick att kontrollera och han gick samtidigt över förväntan och gjorde allt klockrent.
Galoppbommar som linjer till långa anridningar till hinder ur sväng- han gjorde det klockrent.

Så vi avslutade året med flaggan i topp, precis som med Ubbe. Jag och Zack's senasre tväling var i Alingsås RS och då vann vi båda LC+5 och den här träningen var toppentoppen!

Palett var väldigt mjuk och lyhörd och även hon gjorde övningarna klockrent och jag är verkligen jättenöjd med henne. Hon ville dock gärna dra sig ut men det var något man kunde fixa till med ytterhjälper.
Men överlag så gick den här träningen superduper bra!

Vi hoppade inte högt utan vi ville avsluta med ett flyt och en bra känsla!
Hästarna har verkligen varit i toppform och jag är stolt ryttare till dem. Tänk ändå att jag får rida såna här övergrymma hästar- tufft!

Nu ska jag kolla på film och somna med en bra känsla!

/jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0