Träningsdag

Idag så har jag rört exremt mycket på mig. Det känns i hela kroppen och mina lungor som har fått jobba hårt idag både fotbollen och när vi cykla har inte återhämtat sig -.-

Började med dagen att vi skulle kolla film, men jag och flera kompisar hoppade över det. Så vi drog till GT (idrottshall) och kollade när 8orna spelade fotboll. Grymma var flera av dem.
Sen drog vi tillbaka till skolan för att äta och sen gick ett gän till en annan idrottshall och skulle spela Volleyboll. Vet inte hur det gick men hoppas det gick bra.
Själv hängde jag med Jennifer hem och vi skojade och hade allmänt kul som vanligt!! Cyklade till Hajen och fixade stallet. Cyklade tillbaka till Jennifer och chillade där. Skrattade så jag fick ont i magen.

Sen cyklade vi upp till Hemsjö och kollade på Ingared's julavslutning. Sen åkte jag med hem med min familj som var där.
Fixade resten av stallet och tog in hästarna. Gick sen bort i SNÖ upp till KNÄNA. Så pulsade på tills det säger PLUMS och min stövel satt kvar medans jag gick, elakt.

Men gav hästarna kvällsmat och pratar just nu i telefon med en... Lite kul!
/Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0