Usch säger jag bara

Nu regnar det och det ska regna + blåsa som satan imorgon. Usch, jag orkar inte med det. Men imon blir det en mysig dag i skolan. Lucia,juldans och fika. Slutar redan vid elva men ska nog möta upp min ûber söta bästis, Amanda så får hitta på något så länge ;)

Men dagen idag var väl inget speciellt. La i ett sista kål idag då betygen sätts imorgon. Men gjorde muntlig fysik prov idag på Ljus och Ögat. Gick över förväntan då jag inte har haft någon bok hemma.. Så nu lär jag få ett VG åtminstonde.

Zack och Cindy longerades och Ubbe skrittade jag ut. Det känns riktigt skönt nu att ligga lågt med ridningen man hinner med så mycket mer och nu kan man äntligen få vara med vänner då några av mina hästar vilar/rids lite då och då. Men jag älskar dem fortfarnade lika mycket så tro inget annat!!

Har precis betat av en heel hög med spanskapapper. Dock krånglar en sida nu.. Så den får jag väl lämna in imorgon... SUCK

/jenny (Nästa film)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0