Vädret?

Vädret varierar väldigt mycket. Ena stunden snöar det, andra regnar det. Sen uppehåll och sol osv. Så det gäller att passa på att rida när man kan.

Har ridit ut Ubbe än så länge. Red ut i en timma och lät han stretcha ut sig och joggade i en lägre men varierade form i både skritt och trav. Ingen galopp!
Han skötte sig kanon och var otroligt lugn och fin så det känns bra.
Ska ut och mocka hans box innan jag går bort till det lilla stallet och rider Zack och Cindy. Ska även fixa det stallet!

Palett är skadad - inget allvarligt. Men hon har fått en spark på högerframben så vi separerade henne med de andra då hon inte kan 'skydda' sig själv om de andra börjar leka. Men lilla snälla Lilleman får gå med henne så hon är lugn. Palett och de andra måste lekt i hagen igårkväll och hon fick ett spark på benet. Hon haltar men ingen infektion eller liknande. Hon ska ändå ta det lugnt nu.

Otto får jag se hur jag gör med. Tror det lutar åt en uteritt i skogen!


Gårdagen spenderades med Mi och min syster!
/jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0