Amanda^.^

Vart med Amanda sen i fredags, och tills igår. En trevlig tjej dedär.Eller inte.

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH, känt henne sen typ i onsdag men har redan haft galet kul tillsammans. Samma humor och hon säger typ va i varje mening.
Vi red hästarna hemma hos mig och åkte sen till henne då även Jack ringde och frågade va jag gjorde så han kom till oss han blev jagad av Amanda som satt på hästen. Gulligt..

Pappa hämtade mig så jag sa hejdå tlll jack & amanda, amanda tog tåget och jack gick hem..

Jag hade med mig kameran så bilder kommer. Orka inte lägga över de nu, så kommer imon om jag hinner, för imon kommer elsa & moa och hjälper mig att rida lite ponnys ha allmänt kuuul.

puss & gonatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0