Ängla vackt?

Hejhej :D
Kvällen igr spänderades på Näl sjukhus efter att ha gått omkull med stackars prinsen :/
Kommer inte riktigt ihåg allt som hänt men när jag kollar på filmen om och om igen som natta lyckats filma så får han bommen imellan fram bena och snubblade och jag flög av .. inte speciellt högt hinder men ibland kan saker gå snätt även om det inte är speciellt svårt .. tycker mäst synd om pinskorven :/ <3
Sedan så berättade mamma att jag var väldigt omtänksam igr .. först började det med att jag sa: 
-Vart är Natta?
Mamma:
Hon är hemma,
Jag:
-Alldelses själv? 
Mamma:
-Ja kelly , hon är gammal .. hon kan ta hand om sig själv..
Jag : 
-Aha ...
Repeterade det ngr g .. hahah
Sedan så frågade jag oxo vart Prinsen var .. och då sa mamma I stallet .. och då sa jag .. AHA ? 
Sedan frågade jag samma sak fast om Sharon .. och svaret var då samma ahahah Glömsk? 
aja ,., nu ska jag ner och äta Pan pizza :D ♥
xoxo <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0