:D

HEJHEJ :D

Igr var jag HELDAG på GHS, med Amanda !
Asa kul ,då jag inte varit där på ett år :D
sen så köpte jag lite grejs :D

-Charles owen hjälm , med JW signatur (Y) - 2400 :-
-KL strumpor - 35 :- !!!!!!
-HV Polo strumor - 79 :-
-Shabrak från börjes - 80 :-

Idag så har jag inte gjort så mkt , jag vaknades upp av ett samtal från Toulla , som ville rida med mig. Så jag for snabbt upp och åt.
Sprang nästan ner till Toulla , inte sååå snabb kan man säga tt jag var ;)
Ilf , då red jag Prinsen , och så red  jag med min nya hjälm för första g , ASA SKÖN! Jätte nöjd med den :D
Prinsen var jätte duktig , först gick jag på volten , sedan lite serpentiner  trav , sedan tog jag fram lite travbommar , och han gick suuuper !
Sedan så tog jag fram små kavalettis i gallop , Jätte duktig :p
Sedan tränade jag han på gallopp ombyten , gick bra när jag skulle byta från höger till vänster , men nära jag skulle byta från andra varvet , sköt han in bogen , och det var jätte svårt :( .. men jag fick till det tillslut :D

Sedan så Hopptränade jag Sharon, skiiiiiit duktig :D
Först hoppade vi runt 50 cm , då det var 2 st unghästar med , men sedan så höjde vi till 110 cm, inte en tvekan JÄVLIGT HET ;O
men vi har lixom inte hoppat , HOPPAT på jätte länge ;P

aja ,, nu ska jag dra mot dushen , sedan kolla på TRASSEL !!!!


xoxo
KOmmer kanske ngt imn (A)


//Kelly Wessling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0