Dag 3 - Redskap/utrustning jag inte klarar mig utan

Det måste nog vara de herdliga puts våtservetterna från Ullared men som också finns i andra affärer men Ullared har billigare.

Anledning till att jag verkligen hissar de är för att du kan ta med dig de överallt. De går snabbt att bara torka av, ex. Om du är och tävlar så vill du kanske inte ta med dig tvål och fixa vatten,putsa och sen torka av om du har bråttom?
Då är våtservetterna mycket bättre, ta en och bara torka av. Om du har lerig martingal och du har bråttom att fixa den ? Ta en servett och bara torka av.
De är verkligen super, jag använder de väldigt ofta men jag tar också tvål och vatten då det får bort all skit grundligt.
Men jag hade verkligen inte klarat mig utan de kära puts servetterna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0