fail..

Har nu suttit och påbörjat med den nya headern ska bara fixa bilder osånt nu :)
Och jag har kollat lite bloggar och glömde helt bort att uppdatera här :$

Men skolan idag var inte kul, deppig och sorgsen dag. (kändes så) så dagen gick riktigt segt. Men kom hem sen och åkte direkt och red :)
Thistle gosade jag lite med.

Glömde säga att jag gästblogga på den här bloggen.  Så kolla ?!

Imon blire att ta hand om Cindy och Zack och gå ut o gå med Thistle. Om jag inte hinner rida han då. Längtar gryyymt mycket på att snön ska försvinna för orkar inte med den mer och så kan isen försvinna också den är värre.

Ingen outfit idag, men imon kommer en jätte gullig å söt. Håll utkik !


Otto (L)

Cindy (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0