gone from the computer

har inte haft tid eller lust att blogga.

Red Thistle, Cindy & Zack och fixade stallet borta hos grannen. Red bara ut dem och hade lite kul och rejsade i snön men ändå seriös ridning!
Drog in till stan och träffade kompisar. Åkte med Jack hem och var med han och träffade Elsa efter hon kom hem från en kompis i Sollebrunn. Jag och Jack har skilz så vi bakade KLADDKAKA.
Haha, innan vi träffade Elsa däckade vi sängen. Så galet trötta var vi.
För några "terra" mig mitt i natten i förrgårr och Jack var med kompisar. Så vi sov och sen träffade vi Elsa och jag typ invaderade hennes hus. Stackars Elsa som har mig som vän.
ILLA. Men hon älskar mig ändå.

Vi drog hem till Jack och bakade typ chokladpannkakor. Och Elsa kan inte laga pannkakor. Tro mig.. bränner fast smöret.

Nu är jag hemma efter vi vaknat och degade i sängen. Elsa skulle åka iväg så jag var med Jack. Åkte in till stan där jag väntade på pappa som hämtade mig. 

Kom hem och hjälpte till med att mocka båda stallen. Skulle ridit men det var svin kallt, mörkt och halt.


Imon är det alla hjärtans dag.. Ska rida hästarna. Och kanske vara med kompisar. Roligt värre.
Gött med sportlov.


Nu ska jag inte skriva mer, ska se om jag kan bjuda på min första FB bild på min FB. Och min nuvarande.

PUSS.

min första fb profilbild. Alla har/haft sin fjortistid. Om inte ? Då kommer den. Men detta var då min fjortistid.


Detta är den jag har nu, oseriös bild. Men den är OK. S W E E T



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0