inget blev som man ville

Skulle ju följt mitt schema men blev inte så, vaknade vid 10. Och hjälpte till att släppa ut hästarna, om ens klockan var 10? Kanske va typ kvart över 9 ?
Nej jag vet inte. Jag vaknade iaf och sen gick jag in och fixade grejer på min data då Emily kommer upp och säger att mamma behöver hjälp.
Hon behövde hjälp med att ladda ner musik och lägga över de till sin mp3 som hon ska ha till jobbet.
Hon har helt annan musiksmak än vad jag har så fick ladda ner massa ny/gammal och konstig musik. (enligt mig) Så har nu suttit och klickat på länkar och efter många om och men så håller jag på att ladda ner 43 låtar till mamma.

Jag har inte ätit frukost ännu ?! Klockan är ju snart 2?..
Inte okej, så ska ner och ta mig en macka. Och sen har jag ju ett schema till varje häst när de ska gå och så. Så jag ska gå efter de idag ist då Felicia åkte hem igår.


Jag saknar min Moa Westman, vill att hon ska komma hit nu. VI SKA JU ÄTA BULLEE .. :o



xoxo

Kommentarer
Postat av: Emily Din syster Jenny

Hon måste hahah

2011-02-20 @ 18:28:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0