jenny is back.

Nu är jag tillbaks efter många om och men.

Jag fixade båda stallen idag men fyllde på mat och vatten här hemma. De fick komma in lite tidigare än vanligt efter de blåste som fan. 

Imon kommer Moa hit och ska hjälpa mig och rida om vädret tillåter :) 
Ska ju träna på måndag så Thistle måste ridas. Och Cindy och Zack skulle också behöva gå ordentligt.

Nu är jag såhäääääääääääääär trött men ska försöka slå en kompis att va uppe längre än han. HEHE, så får se om det kommer ett seeeent inlägg.

Nivet Elsa Bergman ? Hon var ju här för någon vecka sen, hon gjorde massa bilder som ingen har sett. så jag lägger upp de här nu. Hon gjorde alla medans jag låg och halvsov i sängen :p



Elsa's lilla älskling, som nu ska säljas. Vet att hon älskar Herkules mest av allt.


den gjorde jag faktiskt, vet inte hur den hamnade  i den mappen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0