min dag

Vaknade vid 10 och hästarna var ute.
Jag bytte om och åt frulle. Lite sådär lugnt på morgonen.

Sen blev det fullfart. Mamma skulle hämta hö, jag och Emily red Thistle och Lilleman. Hoppas på att filmen kan läggas upp, har fixat. Mockade sen hela stallet och då kom Felicia, Emilys kompis. Vi drog bort till de andra stallet och red Cindy, Zack och Lana. Gick hem efter har mockat och tatt in de. Så åt vi och fixade film på datan. Gick ut och de red Goliat och O'boy och jag Otto. Red Otto bara en liten sväng och gick sen in till stallet för att byta häst till Palett.

Och när vi åt förut så fick vi flum, film kommer. Ser ut som jag gråter hela tiden ;)

Nu ska jag ner och göra kladdkakesmet och sen sätta mig framför teven och äta upp allt.

Morgondagens schema.

* Rida ut Thistle med Emily och Felicia som förmodligen tar, O'boy och Goliat.
* Skritta ut Cindy med Emily och Felicia som tar Zack och Lana.
* Mocka båda stallen.
* Kanske rida Otto med Emily och Felicia som tar Lilleman och Palett.
* Baka baka baka baka baka baka baka baka.

Och nu taggar jag inför GBG HS 2011
Torsdag:
Med fam. Ska gå med Nathalie då.
Fredag: Klara Brodal. (http://klarasofiab.blogg.se)
Lördag: Klara Brodal.
Söndag: Mässan med Elsa & Moa.

Sååå alla dagar förutom söndag då jag bara går mässan. :)


Detta är våran hund, Bianca.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0