natt update - ja varför inte ?

Uppdaterar nu strax innan 1 på natten, lite kul.

Idag blir det att:
* rida Thistle innan jag och Emily släpper ut de.
* gå bort och rida Cindy & Zack
* fixa stallet samtidigt
* fixa stallet här hemma med Emily
* rida Ubbe
* kanske rida Otto

Hoppas innerligt på att snön försvinner .. Hatar snö och halka nu.
Nu ska jag sova så jag orkar gå upp 8. Haft sovmorgon hela veckan, så dags att vänja sig att gå upp tidigt igen. Ska smsa Moa oxå, se vad hon gör idag, kanske kommer hit ? JATACK

Gjorde en design till Amanda & Carolina; http://carolinaamanda.blogg.se/ kolla och läs. Även Amanda som har Twixy, så där får ni veta dagar ut och in med Amanda och Twixy och även hennes andra pollar och Carro's fina d-ponny.

Nu ska jag nog äta något innan jag somnar.
Godnatt, eller Godmorgon kanske ? :')

Jag saknar Lisse med nära & kära. Så jävla kul vare. Kom dit vid 11 kom hem vid 8.

(fin min jag har, igronera mig tack)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0