pallar inte

Jag har inte orkat uppdatera något, vart med kompisar, ridit ponnys och har bara haft allmänt kul.
Nu ska jag sova, får se om jag fortsätter med dagen saken då jag har för mycket hästar att ta hand om å nu ska jag ju dra till GBG hs så det blir ingen bra update för ska vara med klara brodal, amanda liljevall o maria :D
Så vi kommer bara allmänt kul torsdag kväll- hela fredagen - hela lördagen. Ska gå med Nathalie imon,

nu taggar vi gärnet tjejer, vet fortfarande inte vad jag ska köpa. Finns alltid något man behöver men som Kelly sa, men köper ju oftast sånt man egentligen inte behöver.
Red Thistle & Ubbe idag. De andra vilade. De va så fina pluttisen å ubbe. De skötte sig utmärkt så är nöjd.


Godnatt, puss.

hihi, den har elsa gjort till mig(oss)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0