städa -.-

Ska nu städa och fixa inför kvällen med de bästa!

Ser ut som ett bombnedslag men hoppas innerligt på att vi får sova i husvagnen för mitt rum ser inte helt bra ut. Men städar nu och det ser mycket bättre ut. Sitter och äter godis eftersom mormor och morfar kom hit och lämna lite. MUMS.

Jag ska se vilka hästar jag hinner rida men förmodligen rider jag Cindy och så får de testa rida Zack. Lovar att det kommer upphär vilka som kommer hit.

Ska åka iväg och rida Ubbe oxå så får ta med mig de kära "hästälskarna" (eller inte) ner dit. De har aldrig sätt mig rida så det blir kul. HEHE.

Nu ska jag fortsätta att städa. Lyssnar på grym musik = grym städning.

Cindy.


Zack är självklart såhääär snäll och söt som bilden här under visar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0