svar

? om outfit.
tycker du det är viktigt att allt ska mactha när du tävlar ?
tacksam för svar.

svar: Hej.
Jag kan säga att det är grymt snyggt. Men sen får det absolut inte bli för mycket. Alldeles lagom så är det perfekt.
Jag använder ju mest min svarta huva men som jag har nu bytt med Amanda som gav sig sitt GG till mig. Ska nog köpa en svart huva igen :')
Passar Cindy så jäkla bra. Sen har jag min bruna huva med matchande schabrak. Och min blåa huva med schabrak.
Har även en grå huva med orange,rosa kant. Ska fixa ett schabrak till den.
ska fixa bilder.

Som ni då fattar jag har verkligen utstickande färger utan försöker ta de som passar hästen, det är då det är som snyggast. 

Tänk på vad som passar hästen och vad du tycker om så blir
perfekt !
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0