Upppppdatteeeeee ;)

Hejhej :D



Jag har tyvärr inte kunnat uppdatera sååå mkt nu när jag varit hos pappa i Polen :/
Men tänkte berätta vad jag gjort ,ätit,handlat O.S.V :D

Dag (1)
Vi vaknade vid halv 11. Till frukost åt vi stekt ägg med skinka och stekt korv. Efter att vi ätit tog vi på oss , och sminkade oss . Efter det åkte vi till en JÄTTE stor Outlet ;O
6 st Ullared hallar typ?!
aa ilf .. så vi kollade omkring .. och det var liiitteee annurlunda smak på kläderna :P  Sedan hittade jag ngt .. kommer på listan sedan ;)
Vi ORKADE tyvärr inte gå i alla 6 hallar .. och gick bara i dom 2 första .
På väg hem åkte vi förbi mataffären och köpte antrico , fisk och annat gott .
Det konstiga i mataffären var att , när vi kom till fisk disken .. ser man STORA fiskar simma i ett litet akvarium där bak ? ... (färsk eller vad?)
Till lunsch/middag blev det en Svensk maträtt :
-Antrico.
-Satsiki.
-Klyftpotatis
-Rotfrukter i ugnen (Y)
-COLA ;)
Efter maten degade vi framför TVn ...

Dag (2)
Vaknade liiitte tidigare , vid ungefär 9?
aja åt frukost , notella macka med TE (y)
Sedan följa med pappiih snabbt till hans jobb , och fixa lite grejs :P
Efter att varit där i kanske i ca 1 Timme ?
sååå sticker vi till Manufaktura .. (En av Europas STÖRSTA shopping center!!!) .. först kommer vi dit .. sedan .. blir vi helt plötsligt hungriga? .. Ilf .. natta och pappa vill ha Suchi, men det har jag aldrig prövat .. och jag gillar det såå klart INTE ;O
Aja .. pappa ska fika med en jobbar kompis medans vi handlar najjjssss (Y)
Köpte lite saker .. nere på shoppning listan ;) Och joo visst var jag en Ängel och köpte en snygg tröja till pappsen ;)

>>>>>>>>>>>>Snabb spolning >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Dag (3)
Ingen rolig dag idag .. åkte ifrån pappa .. 3 dagar varade det .. hade inte träffat han sen 6 månader .. INTE OK !
Aja .. lite påfyllning ;)

Handlat Lista:
-Väska med USA 's flagga på !
-Väst
-Jacka
-Convrse
-Skor till Christian (Wanna Be converse.. barn? ..ngt konstigt märke .. som var bra för barn .. (dragkedija)
-2st långarmade T-shirts till Christian (byggare bob & Bilar!)
-Bad byxor till christian.
-Tröja till Pappa .

aja inte såå mkt denna g .. var bara dä såppas lite :/

Bilde kommer snart :P

xoxo

Kelly <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0