Ner till stallet :D

Hejhej :D
Jävligt Chill Fredag må jag säga ;O
Först började dagen med Idrott
Sedan så kom jag till skolan och då var det rast.
Efter det så skulle jag göra om prov på ett matte test ... bara för att jag ville ha VG ist för G ..
Sedan så var det lunchrast.
Efter det så hade vi Kabarée träning.
Efter det samma sak.
Och sist men inte minst ENGELSKA !.. skulle bara prata (Y)
Ganska chill?
hahah aaaaaa fast ne ;)
Aja nu sitter jag här och tjockar mig med en skål med chips .. och ska snart ner till stallet och hopptrana den ny rakade Prinsen (misstalka INTE) , för Sten :D kul kul ;)
Efter det hoppas jag på att ha en skön kväll framför TV (A)
Slänger Upp en Outfit oxo :
Grå - Röd
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0