Hiss & Diss!

Hejsan :D
Idag tänkte jag dissa och hissa :D
Såååå läs vidare bara xD <3
Något jag stör mig på är det dära med sura dommare som inte har ngt att göra på tävlingar , utom att gå runt och kolla på ryttare , att dom inte får ha för stor logga på tex RIDBYXOR?
Ganska idiotiskt?
tex som JOHN WITTAKER tävlings byxorna?
Att som gjort ngn sorts ny regel att det inte får stå ngt märke som syns för mkt?
Som domma ? Det står JW som förkortning ?
Jag tycker själv att dom orginala John Wittaker tävlingsbyxorna är snyggare? Vet inte varför ... för om man tex har på sig dom orginala så kanske man tycker så här .. "detta är inte bara ett par vita ridbyxor , utan ett par som kan kanske fått jobba hårt för? .. för dom är ganska dyra ?
Så tycker jag ilf .. men nu när det knappt syns att det står John Wittaker .. så bryr man sig inte?
Jag tycker att klart dom är snyggast .. såå jag hissar stor logga!
Vad tycker ni?
Komentera!,
varför ni tycker så? !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0