2 januari 2011

Glömde skriva vad som hände igår. Jo, jag red Thistle, Zack och Otto innan 12. Gick in och åt och sen ut bort till Cindy, red henne och mockade. Sen skynda sig hem för att åka med pappa ner till Hemsjö där han skulle fixa transporten och jag skulle rida Ubbe, en d-ponny. Ni kommer se oss på tävlingsbanan och se en massa resultat tillsammans. Men iaf, jag mockade även här hemma. Städade både inne å ute. . ~ . ~ . ~ . ~ . ~ . ~ . ~ . ~ . ~ . ~ . ~ . ~ . ~ . ~ . ~ . ~ . ~ . ~ . ~ . ~ . ~ . ~ . ~ . ~ . ~ . ~ . ~ . ~ . ~ . ~ . ~ . ~ . ~ . ~ . ~ . ~ . ~ . ~ . ~ . ~ . ~ . ~ . ~ . ~ . ~ . ~ . ~ . ~ . ~ . ~ . ~ . ~ . ~ . ~ . ~ . ~ . Thistle-Zack-Otto-Cindy-Ubbe-mockade 5boxar-städade stallgången-fixade i sadelkammaren. Det gjorde jag igår nu ska jag ut å fixa lite innan Nääs. . ~ . ~ . ~ . ~ . ~ . ~ . ~ . ~ . ~ . ~ . /jenny

Kommentarer
Postat av: adina

Fin blogg !:)

2011-01-03 @ 12:09:32
URL: http://adinaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0