ALLA säger GRATTIS :D ! <3

GRATTIS SHARON !♥

"Jag må hon leva ,jag må hon leva, jag må hon leva ut i hundrade år .. och då ska hon skjutas ja då ska hon skjutas , och då ska hon skjutas i en skottkärra fram
-Ett 4fallit leve hon leve .. HURRA , HURRA ,HURRA , HURRA !"


Idag blir Sharon 14 år (Jävla fjortis xD) Tänkte göra en tårta (Y)
Får vell se om det blir av xd !

Lyckad Ny År igr :D
Här slänger jag in lite bilder ! <3
ALLA SÄGER GREATTIS SOM SAGT .. DET ÄR HON VÄRD ;O <3

























Hoppas att ni alla hade en lika bra Ny År som jag :D



Grattis Sharon Päron!
"Utav alla stjärnor på himlen .. så är du den som lyser mäs !"
Älskar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0