Dagens fråga !

Hejhej kära tittare ;)
hahah känndes rätt gött att skriva så ;)
Jag och jag tror säkert Jenny också tycker att det är jätte kul när både sona som skriver sina namn och Anonyma skriver till oss .. men något jag själv tycker är JÄVLIGT iriterande .. är när då en Anonym skriver till (mig) om ett gammalt inläg och bara skriver en jävligt onödig komentar.. varför fan skriver man då inte vad man heter då?
Jag tycker ilf att det är jätte fegt? eller vad tycker ni?
Jag säger inte att man inte får skriva Anonymt , bara att man bör skriva med sitt namn ngnstans om man ska kritesera ngn?

Så frågan till ER är:
Vad tycker ni?
Är det OK att skriva Anonymt när man kritiserar ngn?
Eller tycker ni att det är fegt ?
Svara oxo vrf?



Kommentarer
Postat av: Fanny den bästa Teibl

Jävligt FEGT !!!!!! :D

2011-01-21 @ 20:55:58
URL: http://fannyochbelinda.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0