elsa e med miiiig

Nu sitter jag här med Elsa & tittar på tv. vi ska snart gå ut och rida. Vilka vet vi inte men det finns alltid någon att rida.

Igår fotade vi Zack, Cindy och Lana. Kommer mer bilder på Cindy sen då inte det var alla. Och sen ska jag fixa Zack's bilder så att ni får se dem och så kan Emily lägga upp bilderna på Lana... FAST NEJ. jag gör nog det ändå.
Så ska fixa Cindy's bilder och sen så ska de komma ut här och Zack's kommer imon.

Idag blir det att rida och fixa lite. Tror vi skulle åka skridskor på sjön oxå så gäller att göra lite innan eftersom vi skulle grilla oxå. Mysigt värre. Måste leta fram lite skridskor osv. Jag är egentligen urdålig på att åka med vita tjejskridskor så här hemma är det med "kill"skridskor och det funkar mycket bättre då jag inte kan sätta i några taggar i isen och jag ramlar inte då heller. Så tummenupp för de svarta skridskor utan tagg.

Får se om vi laddar systemkameran och knäpper lite kort på sjön.. Nu ska jag fixa bilder mer update sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0